woensdag 27 augustus 2014

Even wat huishoudelijke mededelingen!




 

Als eerste wil ik mijn 2 nieuwe volgers welkom heten. Margriet en Grietje. Leuk dat jullie me gevonden hebben.


Kijk eens mijn nieuwe starterspakket.



Ik hoor jullie denken hoe kan dat nou al weer een starterspakket. Ik zal het even uitleggen.
In februari was ik al ingestapt als onafhankelijk demonstratrice bij Stampin’Up! Een aantal weken geleden is mijn upliner om privé redenen gestopt met Stampin’Up! Door die beslissing viel ik onder haar upliner maar niet rechtstreeks. Eigenlijk hoor je dan nergens bij en dat voelde voor mij niet lekker. Ik wilde toch graag bij een team horen. Toen ben ik eens rond gaan kijken en heb een aantal dames geschreven en heb een keus gemaakt. De keus is gevallen op  Margriet Tournier. Bij vele wel bekend denk ik want ze maakt echt prachtige dingen. En ik hoop dat ik daar van mag en kan leren.Vrijdag heb ik me onder haar ingeschreven en woensdag had ik mijn pakket al binnen. 
 Helemaal super leuk. Gister avond gelijk al even een aantal kaartjes gemaakt met de little buddy birthday set. Super leuk om mee te werken.

Nog 1 nachtje slapen en dan komt de nieuwe seizoen catalogus uit met allemaal prachtige kerst en Halloween stempels en papiertjes en lintjes en knoopjes enz.enz. Die ziet er echt super mooi uit.

Tot zover weer even de laatste feitjes van mijn kant. Ik ga lekker door met waar ik mee bezig was en meer……….


Hier mijn 3 kaartjes met 1 van mijn nieuwe stempel sets. Ze zijn natuurlijk ook bij mij te bestellen. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.


littlebirdtreasures@gmail.com

Groetjes Jane

















2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Jane, misschien moet ik die set toch ook maar gaan bestellen..... Nogmaals hartelijk welkom in mijn team en heel veel succes en vooral plezier!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, Jane. En nu maar lekker genieten van je nieuwe spulletjes.
    En wat staat er weer veel moois in de nieuwe catalogus. Moeilijk kiezen o)

    BeantwoordenVerwijderen