maandag 14 juli 2014

lief kaartje

Ik kwam het voorbeeld voor deze kaart een tijdje geleden tegen op pinterest. Ik weet jammer genoeg niet meer wie hem gemaakt heeft. maar gister avond heb ik hem in mijn eigen stijl gelift. De basis van de kaart is van crisp cantaloupe cardstock. Ik had nog papier over uit de SAB folder en heb daar een stukje van gebruikt. Een prachtige barokke stempel gebruikt uit de Lovely Romance set. Die gelukkig ook weer in de nieuwe catalogus staat want ik ben helemaal weg van deze set. Die heb ik gestempeld op whisper white cardstock. Mooi rondje gestempeld met een stempeltje  uit de A Round Array set en daarna uitgeponst met bijpassende pons. Stukje whisper white twine eronder geplakt en het houten hartje is uit eigen voorraad. En zien jullie het prachtige lintje aan de rechterkant past er toch super bij he.



Groetjes Jane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten